Вітаємо Вас на офіційному Веб-сайті Громадської організації "Об'єднання нечуючих педагогів" (м.Київ). Цей сайт для всіх, хто цікавиться питаннями спеціальної освіти нечуючих в Україні. 

Новости

XXI вік - вік духовного і культурного плюралізму, вік інтеграції членів людської спільноти як осіб неповторної індивідуальності, інтег­рації мікросоціумів і субкультур, інтеграції держав і національних куль­тур, вік взаємодії і взаємозбагачення.

У суспільстві XXI віку людям з недоліками слуху, як і всім людям з особливими потребами, буде гарантовано право і надані можливості для реалізації своїх здібностей, спеціальних потреб, право вибору життєвого шляху, в тому числі і засобу одержання середньої освіти. Серед спеціальних освітянських закладів України, які надають повну середню освіту, чільне місце займає і вечірня школа. Ще зовсім недав­но такий тип закладу був чи не єдиним в Україні, де глухі дорослі отри­мували атестат.

З часу зародження до нинішніх днів названий тип закладу прой­шов складний шлях:

-30-40 ... Читать дальше »

Просмотров: 1363 | Добавил: Администратор | Дата: 24.03.2013 | Комментарии (0)

Малюк виріс, але ж тільки вчора він зробив перший крок і сказав перше слово. Ростуть діти - ростуть і турботи. І ось вже ваша сім'я готуватися прийняти першокласницю. Це відповідальний момент у житті дитини, і готуватися до нього потрібно завчасно. Завдання батьків - допомогти майбутньому школяреві увійти в нове життя легко і безболісно. Ось кілька нехитрих правил, які підкажуть, як це зробити:

-Звикайте до думки, що Ваша дитина вже не маленький. Давайте йому роботу, з якої він зміг би впоратися. Роби це м'яко й невимушено, наприклад: “Ліза, ти стала зовсім доросла, і тепер я сміливо можу довірити тобі, мити посуд”.

-Проводьте з дитиною мінімум 30 хвилин в день за загальними заняттями. Жан Жак Руссо говорив: “Виховання дітей - це таке ремесло, де потрібно вміти втрачати час, щоб його вигравати”.

-Розмовляйте ... Читать дальше »

Просмотров: 527 | Добавил: Администратор | Дата: 21.03.2013 | Комментарии (0)

Загальноосвітній навчальний за­клад II-III ступенів “Вечірня (змінна) спеціальна школа №27” м.Києва.

Теми над якими працює школа:

“Концептуальні положення білінгвального навчання в контексті дитино-центризму”;

“Освіта осіб з особливими потреба­ми: шляхи розбудови”.

 

У навчальному закладі можуть навча­тись 120 учнів з вадами слуху, зору, з по­рушенням мовлення та легкими формами ДЦП з різних регіонів України.

Школа надає базову загальну середню освіту (8-9 клас) та повну загальну се­редню освіту (10-11 клас).

 

... Читать дальше »

Просмотров: 535 | Добавил: Администратор | Дата: 18.03.2013 | Комментарии (0)

Стаття 55 Цивільного процесуального кодексу (ЦПК) України (стаття 68 Кодексу адміністративного судочинства (КАС) України).Перекладачем може бути особа, яка вільно володіє мовою, якою здійснюється цивільне (адміністративне) судочинство, та іншою мовою, знання якої необхідне для усного чи письмо­вого перекладу з однієї мови на іншу,а також особа, яка володіє технікою спілкуван­ня з глухими, німими чи глухонімими.

Перекладач допускається ухвалою суду за клопотанням особи, яка бере участь у справі, (або призначається з ініціативи суду. Суд забезпечує особі перекладача, якщо дійде висновку, що особа внаслідок неспроможності оплатити послуги перекладача буде позбавлена судового захисту).

Перекладач має право задавати питання з метою уточнення перекладу, відмо­витися від участі у цивільному (адмініс ... Читать дальше »

Просмотров: 1371 | Добавил: Администратор | Дата: 13.03.2013 | Комментарии (0)

Прокуратура вперше з часів незалежності України поцікавилась, хто викладає в школах.

Прокуратура провела перевірку вчителів київських шкіл та виявила, що дітей навчають люди з кримінальним минулим. Так, проблеми з мораллю були у трьох вчителів зі 115 перевірених столичних навчальних закладів.

 

У прес-службі прокуратури Деснянського району повідомили про те, що були встановлені випадки, коли в столичних навчальних закладах працювали вчителі, які мали раніше судимості. Зокрема зазначається, що такі випадки були зафіксовані в середній школі № 320 і в районному центрі творчості дітей та юнацтва.  

 Деякі з вчителів, які працюють в цих закладах, раніше мали судимості за вчинення злочинів проти життя, а також злочинів у сфері поводження з наркотичними засобами та зброєю. До прикладу, в ш ... Читать дальше »

Просмотров: 517 | Добавил: Администратор | Дата: 05.03.2013 | Комментарии (0)

Загальноосвітня спеціальна школа-інтернат для глухих дітей у м.Києві пройшла великий і складний шлях свого становлення та розвитку. Її історія висвітлена у шкільному музеї.

Відкриття школи пов'язане з важливими історичними подіями.

Майже через 100 років після утворення Петербурзького училища глухих (в 1898 році) було організоване Всеросійське Опікунство про глу­хонімих, яке, за словами М.Богданова-Березовського, мало завдання зібрати в єдине ціле розкидані осиротілі російські школи глухонімих дітей, підтримати їх морально та матеріально. Адже до цього всі периферійні школи виникали з приватної ініціативи й існували на випадкові кошти.

Вже в червні 1900 року за ініціативою Київського відділу цього Опікунства в м.Києві було відкрито спеціальну школу для глухих.

Спочатку власного приміщення школа не мала, дов ... Читать дальше »

Просмотров: 1044 | Добавил: Администратор | Дата: 16.03.2013 | Комментарии (0)

На первый взгляд профессия сурдопереводчика на телеканале является штучным товаром.Посудите сами, каналы, которые переводят новости на жестовый язык можно пересчитать по пальцам одной руки. А переводчиков, которые это делают – двух. Поэтому я решила спросить у самих переводчиков: так ли это. Оказалось, что переводчик с жестового языка – профессия очень востребованная, набирающая сейчас обороты.

Я пообщалась с тремя переводчиками, работающими на трех каналах. Все они оказались интересными собеседниками с самобытными жизненными историями.   

 

Татьяна Журкова - очень известный и уважаемый специалист в сфере переводов с жестового языка. На Первом национальном она совместно с коллегой Ладой Соколюк переводит вы ... Читать дальше »

Просмотров: 737 | Добавил: Администратор | Дата: 27.02.2013 | Комментарии (0)

Будь-яка дитина може стати відмінником,при цьому залишаючись товариським і не просиджуючи за уроками безвилазно цілий день. Для цього необхідно, що б батьки той же брали участь у навчальному процесі свого чада.

Почати потрібно з складання плану-графіка на вільний від уроків час. У ньому має бути враховано час для занять уроками і час для ігор і прогулянок. При цьому грі повинна приділятися часу достатня кількість. Виконуючи такий план з перших класів, дитина привчиться до чіткому розподілу часу.

Від батьків те ж буде потрібно ряд дій, які необхідно виконувати регулярно. Перше - це регулярне спілкування з класним керівником. Це дозволить вам бути весь час в курсі проблем дитини. Друге - не кажіть нешанобливо про вчителів при дитині - інакше дитина просто не стане слухати вчителів. Якщо в школі складається ситуація, при ... Читать дальше »

Просмотров: 485 | Добавил: Администратор | Дата: 10.03.2013 | Комментарии (0)

Мабуть, зайвим є наголошення на тому, якою потрібною й важли­вою є перша Всеукраїнська конференція на тему: “Історія навчання глухих в Україні”, оскільки всі питання, які вона має розглянути - назрілі й актуальні. Роздумуючи над темами доповідей, я замислилася над такою: “Використання дактильно-жестової мови глухих у процесі їх освіти”. Чому? Напрошується загальнопоширена відповідь: “Тому, що жестова мова є рідною мовою глухих”. Ця фраза пояснює все й, вод­ночас, не пояснює нічого малокомпетентним в галузі сурдопедагогіки людям.

Почну з опису свого життя. Народилась я в сім' ї глухих. Мати була слабочуючою, мала III ступінь туговухості, розмовляла фразовою мо­вою з аграматизмами. Батько - цілком глухий (не реагував абсолют­но ні на які звуки будь-якої сили), був “німим”, тобто не говорив зовсім, лише в стані гніву з горла ви ... Читать дальше »

Просмотров: 905 | Добавил: Администратор | Дата: 08.03.2013 | Комментарии (0)

Як часто чуємо ми нарікання від батьків: “Він такий ледачий,якби не його лінь,він був би найкращим учнем”. І тут хочеться сказати: “Будьте обережні зі словами”. Знаменитий педагог П.Каптеєв стверджував: “Лінощі дітей - це одна видимість, привид, фікція, а не справжнє явище; глянув на них глибше і пильніше - і вона зникла”. За словами “лінь”, “лінується” ховаються абсолютно конкретні причини небажання дитини виконувати ту чи іншу роботу, і наше завдання - зрозуміти і усунути їх, тоді і слово "лінь" стане міфічним, неіснуючим.

У дітей молодшого шкільного віку найчастіше під словом "лінь" ховається невміння, яке виправдане віком. Наприклад, дитина ще не навчилася організовувати свою роботу по виконанню домашнього завдання. Вона береться за одне, не закінчивши, починає наступне, в підсумку: втомлюється і ввечері, коли батьки при ... Читать дальше »

Просмотров: 511 | Добавил: Администратор | Дата: 02.03.2013 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 ... 38 39 »

 

Погода в Киеве
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Учительские праздники

 

 

my name is autumn 1 pictures, backgrounds and images

Администратор

Имя отправителя *:
E-mail отправителя *:
Тема письма:
Текст сообщения *:
Код безопасности *:

Создать бесплатный сайт с uCoz