|
Виховання школяра, по більшій частині, турбота батьків. Не вірно вважати, що, віддавши дитину до школи, батьки можуть перестати займатися вихованням свого чада. Адже тільки батьки зможуть розповісти маленькому члену суспільства, як воно влаштовано і як себе необхідно в ньому вести, що б уникати не потрібних конфліктів. Однак більш менш об'єктивне уявлення про систему цінностей і життєвих пріоритетах, зможуть сформувати у дитини тільки спільні зусилля школи і батьків. Будь виховний процес має на увазі під собою стимуляцію розвитку гармоній
...
Читать дальше »
|
Мои школьные годы прошли в посёлке Кокташ Ленинского района. Каждый день я проходил через центр посёлка, где находилась школа-интернат для глухонемых. Школа, которую внароде называли "бесшумной", была окружена высоким забором и состояла из двух корпусов. Воспитанники школы из одного корпуса в другой шли строем, держась за руки учителей и воспитателей. Дети из этой школы, которые между собой общались только жестами, всегда мне казались детьми из другого мира. Они всегда смотрели робко исмущённо на нормальных людей за забором, как будто они стесняли
...
Читать дальше »
|
Вступая в третье тысячелетие, педагогии ученые Украины изучают итоги работы средней школы. Какой же должна быть школа XXI столетия? Специалисты приходят к выводу, что учебно-воспитательный процесс новой школы необходимо нацелить на всестороннее развитие личности, развитие способностии готовности учащихся к социальной адаптации в сложном и противоречивом мире. Речь идет не только о массовой школе, но и работе всех специальных школ-интернатов. Используя предоставленные школам запоследнее время широкие полномочия в организации педагогического процесса. Киевская спецшкола-интернат №6 по инициативе директора Л.В.Шевченко начала пер
...
Читать дальше »
|
До революції 1917 року натериторії України існувало близько 15 різноманітних учбових закладів дляглухонімих дітей. Як свідчать документи, надзвичайнобагато уваги в них приділялось професійній підготовці глухонімих, чим ці школивигідно відрізнялись від шкіл іноземних, де трудовому навчанню відводилосьскромне місце. Професії були різноманітні, алепереважали столярна справа, лозоплетіння, крій та шиття, в'язання. Тодішнісурдопедагоги, зокрема Микола Михайлович Лаговський, розуміли велику рольпрофесійної підготовки для інтеграц
...
Читать дальше »
|
Насьогоднішній день немає єдиної думки серед фахівців щодо того, в якому віціможна починати вчити з дитиною іноземна мови. Деякі вважають, що можна починативже з півторарічного віку прилучати малюка до нових словами і звукам, деякірадять відкласти знайомство з іноземною мовою до тих пір, поки вашій дитині невиповнитися чотири роки. Один лише факт незаперечний - це те, що знанняіноземної мови, одного або декількох, в сучасному світі є потрібним, а інодічасом і необхідною справою. Якуметодику вибрати для навчання іноземної мови для вашої дитини ви повиннівизначити самі, виходячи з його віку, рівня знань на момент початку вивченняне
...
Читать дальше »
|
Україна після ратифікації Конвенції ООН про права інвалідів взяла на себе зобов'язання щодо забезпечення прав людей з особливими потребами на отримання відповідної освіти, роботи, житла. З метою виконання цих зобов'язань прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2012р. №706 “Про затвердження Державної цільової програми “Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів” на період до 2020 року”. Але передбачені заходи і виділене фінансування будуть витрачені марно, якщо стан справ з працевлаштуванням молодих інвалідів залишиться таким, яким він є на сьогоднішній день. Це викликає гостру необхідність у приверненні уваги Уряду та Президента до цієї важливої проблеми. Молодість, вступ у доросле життя - це період, сповнений очікування, натхнення та енергії. Це час, коли молоді люди прагнуть в
...
Читать дальше »
|
Уже втретє проведено змагання з міні-футболу серед глухих у Кривому Розі, 16-17 лютого 2013 року відбувся відкритий міський турнір серед інвалідів з порушеннями слуху, присвячений Року спорту та здорового способу життя, 69-й річниці визволення міста від фашистських загарбників та 81-річчю Дніпропетровської області. Його організаторами були Ю.Евтущенко та А.Патерило. На початку урочистої частини виступили член комітету з фізичної культури і спорту виконкому міської ради та президент Криворізької міської федерації з фізичної культури і спорту глухих. У перший день турніру відбулися відбіркові зустрічі, в яких взяли участь 8 команд: 2 - з Кривого Рогу, по одній - з Київської області, Дніпропетровська, Черкас, Кіровограда, Білої Церкви, Кременчука. На початку змагань пройшло жеребкування. Ігри відбувалися за круговою систе
...
Читать дальше »
|
На жаль, не тільки несприятливий метеорологічний прогноз став на перешкоді більш масовій участі членів ОНП у семінарі-практикумі у Хмельницькому, а й звичайнісінький людський фактор. Причому до господарів з Хмельницького НВК - абсолютно ніяких претензій, а самі лише слова вдячності. Галина Миколаївна Воробель ще раз довела, що вона і її команда вміють працювати злагоджено і давати чудовий результат. Відмінно провела відкритий урок з географії Ольга Вікторівна Бурлака. Не побоялася взятися за проведення уроку з жестової мови у чужій школі з незнайомими їй дітьми і полтавчанка Ада Миколаївна Лук’янова. І тему вона вибрала досить складну - про банківську систему в Україні. Приємно було бачити, що вона швидко знайшла спільну мову з незнайомими їй учнями. За це Аді Миколаївні - особлива подяка і низький уклін. Обидві молоді вчительки впевнено і зі знанн
...
Читать дальше »
|
Все частіше на адресу спецшкіл і сурдопедагогів сипляться звинувачення, що їх вихованці - це кричущий брак. І є чого бити тривогу: звинувачення, що випускники спецшкіл (дитячих і вечірніх) не вміють написати стислу заяву, листа, не вміють спілкуватися з оточуючими ні усно, ні письмово, абсолютно справедливі. Одержуючи свідоцтво про середню освіту, вони освіти як такої майже не здобувають. Це факт незаперечний і глибоко трагічний і для вчителів, і для вихованців. Кожен брак - це чиясь конкретна вина, це чийсь недогляд у роботі. На жаль, бракороби ще не перевелися. їх може бути декілька в колективі, навіть половина - припустимо і таке. Але, щоб бракоробами були всі без винятку колективи вчителів-сурдопедагогів країни - це неможливо навіть за теорією вірогідності. Ніколи в це не повірю. Насамперед тому, що я сама вчитель-сур
...
Читать дальше »
|
У 2001 році Харківській спеціальній вечірній загальноосвітній школі №23 для глухих і слабочуючих виповниться 75 років. З 1964 року школа дає можливість нечуючій молоді отримувати загальну середню освіту. У Законі України “Про загальну середню освіту” сказано, що загальна середня освіта - цілеспрямований процес оволодіння систематизованими знаннями про природу, людину, суспільство, культуру та виробництво засобами пізнавальної і практичної діяльності, результатом якого є інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток особистості, що є основою для подальшої освіти і трудової діяльності. Загальна середня освіта є обов'язковою основною складовою безперервної освіти. Загальна середня освіта спрямована на забезпечення всебічного розвитку особистості шляхом навчання та виховання, які грунтуються на загальн
...
Читать дальше »
|
|
|