|
Як же мучить це питання батьків напередодні довгих літніх канікул! І хоч керуються вони виключно благими намірами, самі діти від перспектив влітку сідати за підручники і зошити, ясна річ, не в захваті. Для того, щоб кожен батько став на одну із сторін питання, потрібно врахувати рекомендації педагогів, педіатрів та інших більш досвідчених батьків. Погляд вчителя Сучасним батькам не варто пояснювати, яка насичена навчальна програма зараз в школі, яке навантаження цілий рік долали хлопці. Природно, накопичується втома і організму потрібно як мінімум перезавантажитися. За літо дитина відпочиває від навчальної праці та у вересні у нього є сили і бажання знову сісти за парту і вчитися. Якщо ж і літо, його законний відпочинок, буде присвячено підручникам, то мотивація дитини напередодні нового
...
Читать дальше »
|
Достижениями украинских спортсменов-паралимпийцев сегодня никого не удивишь, - в силе, ловкости, скорости они порой не уступают здоровым людям. Но 26-летний днепропетровец Костя Смирнов ни под одну категорию паралимпийского спорта не подпадает. Да и точного диагноза за многие годы упорного лечения в разных клиниках мира ему так и не поставили. Одни врачи лишь разводили руками, другие предлагали дорогостоящие операции на головном мозге, третьи прибегали к нетрадиционным методам лечения. Ничего не помогало. И тогда мама Кости Людмила Ивановна стала просто растить сына, который не мог ни ходить, ни говорить, ни учиться... “Знахарка развела руками: “Не могу вам помочь. Ищите докторов”
...
Читать дальше »
|
Уходящий год стал юбилейным для многих людей, организаций, предприятий. В числе “круглых” и “полукруглых” именинников - очень уважаемый и любимый всеми нами Музей истории Украинского общества глухих, отметивший свое 45-летие. Это наша гордость, наша “визитная карточка”, место паломничества и членов УТОГ, и гостей из дальнего и ближнего зарубежья. Впервые Музей истории УТОГ открыл свои двери перед посетителями 4 ноября 1967 года. Создан он по инициативе Почетного члена УТОГ, члена ОНП В.В.Скурчинского, воплотившего в жизнь идею своего отца - В.С.Скурчинского. Добрым словом следует вспомнить и тех, кто помогал Владимиру Викторовичу в реализации идеи: А.И.Набоченко - председателя Киевского облотдела УТОГ; С.Н.Губкина - директора Киевского ДК УТОГ; В.А.Бондаревскую - заместителя директора ДК УТОГ; Ю.И.Церковникова - художника-оформите
...
Читать дальше »
|
З грудня 2012 року у Київській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті №18 з нагоди відзначення Міжнародного дня інвалідів відбувся заключний етап фестивалю “Повіримо у себе”. Захід розпочався з отримання вихованцями солодких подарунків від людей, які мають чуйне серце і співчуття, проявили небайдужість до долі дітей з особливими потребами. На фестивалі кожен може відчути себе співаком, танцюристом, актором, моделлю, спробувати себе в різних ролях і дійсно повірити в себе, у свої сили. Один із заходів, який проводився в рамках фестивалю, - це виставка дитячих художніх творів - вишиванок. Усі учасники навчально-виховного процесу та гості нашого закладу мали можливість у вестибулі школи ознайомитися з чудовими мистецькими роботами наших учениць, які беруть участь
...
Читать дальше »
|
Чудовий подарунок до свята собі і всім нам підготувала член ОНП, науковець Наталія Борисівна Адамюк, яка 25 грудня успішно захистила кандидатську дисертацію на здобуття ступеня кандидата педагогічних наук. Ця подія є особливою й тому, що вперше в Україні центральним предметом наукового дослідження стала рідна мова глухих - українська жестова мова. Тема, яку розробляла у своїй дисертації Наталія Борисівна, звучить так: “Особливості вивчення лексики української жестової мови глухими учнями початкової школи”. Як підкреслювали у своїх виступах при обговоренні члени вченої ради в Інституті спеціальної педагогіки НАПН України, цінність її роботи - у тісному поєднанні наукової теорії і багаторічної практики роботи в школі. Адже Наталія Борисівна має цінний досвід практичної роботи вчителя української мови і літератур
...
Читать дальше »
|
Сначала, дорогой читатель, автор хотел бы предложить тебе поразмышлять вот по какому поводу. В 1907 г. были опубликованы учебный план и программы курсов подготовки сурдопедагогов (на эти курсы приглашались учителя, работающие в обычных школах или гимназиях). Наряду с другими предметами предусматривалось серьезное изучение курсантами жестовой речи. С какой целью, как ты думаешь? Ведь училища для глухих в это время работали по “чистому устному методу” и применение жестовой речи в педагогическом процессе не предусматривалось. Так зачем же изучать жестовую речь? Вот как рассуждал, например, Н.М.Лаговский — выдающийся сурдопедагог, блестящий знаток своего дела, внесший значительный вклад в отечественную сурдопедагогику. Будучи горячим сторонником «чистого устного метода», он утверждал, что использование жестовой речи сурдопе
...
Читать дальше »
|
З Ювілеєм 75 років! Чудовий, неперевершений, майстерний - саме такими високими епітетами визначається рівень перекладу, який притаманний Наталії Василівні Іванюшевій. Цей особливо якісний рівень професіоналізму є взірцем для її колег та учнів, число яких підрахувати дуже важко. Адже, крім тих, хто навчався у неї на курсах перекладачів жес-тової мови та на заняттях, які проводились у спецшколах під егідою лабораторії ЖМ, є ще дуже багато людей, що навчалися за виданими нею особисто і в співавторстві посібниками та відеокурсами (перелік цих видань займе не один рядок). Усі, хто знає Наталію Василівну по роботі, погодяться з тим, що її вирізняє поміж колег не тіль
...
Читать дальше »
|
Виповнилося 150 років від дня народження корифея російської сурдопедагогіки - Миколи Михайловича Лаговського (1862-1933). В історії навчання і виховання глухих він залишив про себе пам'ять, як один з видатних основоположників науково розробленої теорії і практики цієї благородної справи. Свою сурдопедагогічну діяльність М.М.Лаговський розпочав у кінці позаминулого, XIX століття, рядовим вихователем училища глухонімих, а закінчив - професором кафедри сурдопедагогіки і логопедії Московського державного педагогічного інституту. Глибокий знавець душі нечуючої людини, великий майстер-сурдопедагог, він у своїх наукових працях піднявся до великих теоретичних узагальнень, котрі і до сьогодні дуже цінні д
...
Читать дальше »
|
У 20-З0 роках у працях П.П.Блонського, Л.С.Виготського була розроблена методологічна позиція, згідно з якою провідна роль у психічному розвитку дитини належить навчанню. В Україні у 50-х роках дослідження А.М.Гольдберг, М.О.Киричука, Г.С.Костюка, М.Д.Ярмаченка визначили напрямок вивчення можливостей управляння психічним розвитком дитини в процесі її навчання, детермінованого об'єктивними зовнішніми обставинами - програмою, змістом та методичним апаратом підручників, методичними прийомами, які використовуються вчителем. “Виключно всі психологічні особливості дефективної дитини мають в основі не біологічне, а соціальне явище. Глухота - недолік переважно соціальний” (Л.С.Виготский. Лекции по педологии. - Ижевск, издательство Удмуртского университета. 1996, стр.95). Висновок Л.С.Виготського про соціальну сутність феномену
...
Читать дальше »
|
Процес навчання в школі, зокрема в школі-інтернаті для дітей з недоліками слуху, - це цілісна система, де всі складові компоненти (вчитель, учень, задачі, мета , зміст, засоби, організаційні форми) тісно взаємопов'язані, і проблема “Аномальна дитина в системі нетрадиційного навчання та виховання” змушує вчителя бути в постійному пошуку для реалізації поставлених завдань, адже ефективність засвоєння знань залежить від мети, змісту та способів здійснення навчання. Головним показником оцінки діяльності вчителя є використання системи нетрадиційних засобів активізації навчання школярів при формуванні завдань уроку та його етапів; якості знань, умінь та навичок, котрі характеризуються: а)повнотою та научністю; б)свідомим засвоєнням матеріалу, що вивчається; в)системністю знань; г)міцністю (змога зберігати в п
...
Читать дальше »
|
« 1 2 3 4 5 6 7 ... 38 39 »
|
|