Вітаємо Вас на офіційному Веб-сайті Громадської організації "Об'єднання нечуючих педагогів" (м.Київ). Цей сайт для всіх, хто цікавиться питаннями спеціальної освіти нечуючих в Україні. 

Новости

На початку виступу дозвольте висловити вдячність Центрально­му правлінню Українського товариства глухих в особі голови Ю.П.Максименка та його заступника Г.М.Мережко за ту увагу, яка при­діляється спецшколам України. Особлива подяка за організацію цієї конференції, яка актуальна саме сьогодні, коли вирішуються нагальні проблеми розвитку освіти.

Педагогічний колектив Київської спецшколи-інтернату №6, відчув­ши подих XXI століття, зосередив зусилля на розробці нових підходів до організації навчально-виховного процесу. Зокрема, на всіх рівнях навчання відбувається поступове переорієнтування педагогів на кон­цепції, в центрі яких знаходиться особистість дитини з її потребами і інтересами, життєвими проблемами і перспективами.

Суттєві зміни відбулися в програмах з трудового навчання в нашій школі. Учні 10-х класів, починаю ... Читать дальше »

Просмотров: 1409 | Добавил: Администратор | Дата: 08.12.2012 | Комментарии (0)

Шановні відвідувачі ! Напередодні Дня святого Миколая, а також Нового року та Різдва Христового, у кожного з вас є можливість допомогти нечуючим дітям-­сиротам у здійсненні їхніх найзаповітніших мрій. Тож давайте станемо добрими чарівниками і подаруємо дітям радість!

“Зараз кожен живе у своєму світі, кожен поринає у свої проблеми, але є діти, які потребують ще більшої уваги, яким важлива кожна дрібниця і які через свій юний вік тільки пізнають це життя. Тож нехай воно буде для них дружнім, адже як писала Агата Крісті: “Мені здається, що одна з найбільших удач у житті людини - щасливе дитинство”. Так відгукнулась на заклик нашого сайту “ОНП” взяти участь у акції Оксана Керасір - шкільний бібліотекар КЗ “Острозька спеціальна загальноосвітня школа-­інтернат І-ІІІ ст.” Рівненської обласної ради.

А ідея ця виникла незалежно ... Читать дальше »

Просмотров: 400 | Добавил: Администратор | Дата: 15.12.2012 | Комментарии (0)

Вивчення літературних джерел щодо проблеми розвитку усного зв'язного мовлення дітей зі зниженим слухом доводить її актуальність і значущість для сурдопедагогічної теорії і практики.

Перебування зазначеної категорії дітей в умовах постійного інформаційного дефіциту, обмеженість можливостей їх мовленнє­вого розвитку негативно позначаються на оволодінні змістом будь-якого навчального предмету у певному обсязі. Досить серйозно ця проблема постає у контексті роботи над літературним твором. Ви­ходячи з цього, ми б хотіли бодай певною мірою розглянути роль і можливості навчального процесу як головного чинника у формуванні усного зв'язного мовлення учнів на уроках рідної і зарубіжної літе­ратури. Саме уроки літератури, як ніякі інші, відкривають необме­жені можливості для духовного, естетичного і мовленнєвого розвитку школярів. ... Читать дальше »

Просмотров: 1022 | Добавил: Администратор | Дата: 05.12.2012 | Комментарии (0)

Мета і завдання, які стоять перед школою для дітей з вадами слу­ху, єдині з метою і завданнями, які стоять перед масовою школою. Загальноосвітня школа покликана виховувати всебічно розвинену людину, майбутнього члена нашого суспільства.

Але в зв'язку з тим, що школа для дітей з вадами слуху призначе­на для особливого контингенту учнів - глухих, слабочуючих, пізноог­лухлих і позбавлених мови, вона має специфічні завдання, головне з яких - формування в учнів словесної мови.

Враховуючи важливу роль усної мови як засобу спілкування, слід зважати на те, що перше головне завдання навчання глухих, слабочу­ючих і пізнооглухлих вимови полягає у забезпеченні виразності їхньої усної мови. Друге завдання пов'язане з розвитком мови як засобу мис­лення, як бази для оволодіння мовою і полягає у тому, щоб домогтися максимальної її ... Читать дальше »

Просмотров: 1053 | Добавил: Администратор | Дата: 02.12.2012 | Комментарии (0)

Глухота неодмінно обумовлює німоту. Глуха дитина самостійно оволодіти звуковою мовою не в змозі. Не володіючи ж таким засо­бом спілкування, вона не може бути повноцінним членом соціаль­ної групи чи колективу. Навіть мала дитина в дворі серед дітей не може гратися з ними - оскільки цьому заважає відсутність спільно­го засобу спілкування, який був би між цією дитиною і іншими дітьми. В кінцевому рахунку це обумовлює значне її відставання як в пси­хічному, так і в інтелектуальному розвитку. Спеціально організова­не навчання (скільки б ми не говорили про його плюси і мінуси) глухих дітей звуковій словесній мові є визначальним фактором в ком­пенсації її недоліків. Це те, про що говорив у свій час Л.С.Виготський. Він вважав, що компенсувати недолік глухого медико-біологічними засобами неможливо. Це можна зробити тільки використову­юч ... Читать дальше »

Просмотров: 677 | Добавил: Администратор | Дата: 28.11.2012 | Комментарии (0)

Нещодавно ми всі відзначили День працівників освіти. Для директора Київської спецшколи-інтернату №6 - Людмили Вікторівни Шевченко, це свято майже співпало з особистою ювілейною датою.

 

-Людмило Вікторівно, Ви все життя пра­цюєте в цій школі. Чому обрали саме її?

Моя мама тут працювала, а я приходила в гості. Граєшся з глухими дітьми і хоч-не-хоч, а вчишся говорити як вони, - жестами. Та все ж я вступила не на дефектологічний факультет, а до педагогічного. 1965 року в інтернаті на до­шкільному відділенні відкрилася вакансія музичного керівника - раніше такої практики не існувало. Всі дивувалися: навіщо глухим музич­ний керівник? Директор школи запропонувала моїй мамі: “Нехай ваша дочка йде до нас пра­цювати - вона ж закінчила перший курс педін­ституту і навчається у музичному училищі”.

... Читать дальше »
Просмотров: 508 | Добавил: Администратор | Дата: 29.10.2012 | Комментарии (0)

“Праву киян” видалася нагода познайомитися з директоркою єдиної в Києві школи-інтернату для глухих дітей.

Школа для глухих дітей з’явилася у Києві у 1900 році. Її збудували на кошти відомого цукрового магната Терещенка. Ініціаторкою відкриття такої школи була тодішня дружина губернатора Марія Трепова. Ініціативу підтримала міська Дума, і виділила землю на Лук’янівці, там де зараз розташована обласна лікарня. Впродовж понад столітньої історії, школа перекочовувала з місця на місце. Нині навчальний заклад знаходиться на Куренівці.

 

-Людмило Вікторівно, якою мовою ви навчаєте дітей? Це жестова мова? 

Про те, що є така жестова мова, почали говорити лише у 1999 році. Так. Не дивуйтеся. Ми до 2000 року не навчали дітей жестовій мові. Це було взагалі заборонено. Жести у викладанні ... Читать дальше »

Просмотров: 729 | Добавил: Администратор | Дата: 23.11.2012 | Комментарии (0)

 Людмила разговаривает спокойно. Так спокойно, что видно, каким трудом это ей дается. Мы стоим на кладбище, возле могилы, на которой среди бесчисленных живых цветов - открытка "С Днем учителя" от первых выпускников Татьяны Сергеевны, которую они так и не успели подарить ей живой. Восьмой "В", в котором учился Руслан Гафурбаев, был бы ее третьим выпуском. А сам Руслан был ее любимым учеником 

 

День учителя, который вся страна отмечала в минувшую среду, оказался омрачен трагедией, произошедшей в Алтайском крае. За несколько дней до праздника один из воспитанников интерната для слабослышащих детей зарезал классную руководительницу прямо во время урока, на глазах у своих однокласснико ... Читать дальше »

Просмотров: 632 | Добавил: Администратор | Дата: 21.11.2012 | Комментарии (0)

У зв'язку з прийняттям нового КПК у громадян України може істотно ускладнитися життя. Юристи радять українцям починаючи з 20 листопада носити з собою паспорт, так як після прийняття нового Кримінального процесуального кодексу міліціонери можуть затримати їх на вулиці і “закрити” для “з'ясування особи” на 72 години.

Про це на прес-конференції заявив член Ради адвокатів Києва, кандидат юридичних наук, співробітник Інституту держави і права ім.В.М.Корецького Микола Сірий, повідомляє Укрінформ.

“Як юрист хочу порадити пересічним громадянам бути після 20 листопада набагато уважніше і обережніше. У новому КПК прописані більш жорсткі правила реагування міліції на дрібні правопорушення, які тепер можуть бути кваліфіковані, як кримінальний вчинок”, - сказав він.

За словами Сірого, документи, що посвідчують ... Читать дальше »

Просмотров: 465 | Добавил: Администратор | Дата: 19.11.2012 | Комментарии (0)

У Резолюції XII го Всесвітнього конгресу ВФГ зазначено, що 80% глухих людей світу не одержує навіть початкової освіти. На такому фоні Україна має вагомі здобутки в одержанні освіти особами з вадами слуху. У нашій країні є глухі і слабочуючі, котрі мають різний рівень освітньої підготовки: початкову освіту, неповно-середню, загальну і спеціальну середню та вищу освіту. Втім, порівняння цифрових показників свідчить про те, що найбільша кількість осіб з вадами слуху має початкову освіту, незначна - неповну серед­ню, ще менше - середню (середню спеціальну). Вищу ж освіту має малочисленна кількість нечуючих в Україні (0,7 %). Таким чи­ном, рівень освіти нечуючих потребує підвищення, хоч у цьому плані є певні позитивні зрушення за останнє десятиріччя.

Сьогодення вимагає загалом підвищення освітнього рівня мо­лоді. У нещодавно п ... Читать дальше »

Просмотров: 685 | Добавил: Администратор | Дата: 17.11.2012 | Комментарии (0)

« 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 38 39 »

 

Погода в Киеве
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Учительские праздники

 

 

my name is autumn 1 pictures, backgrounds and images

Администратор

Имя отправителя *:
E-mail отправителя *:
Тема письма:
Текст сообщения *:
Код безопасности *:

Создать бесплатный сайт с uCoz