|
На початку виступу дозвольте висловити вдячність Центральному правлінню Українського товариства глухих в особі голови Ю.П.Максименка та його заступника Г.М.Мережко за ту увагу, яка приділяється спецшколам України. Особлива подяка за організацію цієї конференції, яка актуальна саме сьогодні, коли вирішуються нагальні проблеми розвитку освіти. Педагогічний колектив Київської спецшколи-інтернату №6, відчувши подих XXI століття, зосередив зусилля на розробці нових підходів до організації навчально-виховного процесу. Зокрема, на всіх рівнях навчання відбувається поступове переорієнтування педагогів на концепції, в центрі яких знаходиться особистість дитини з її потребами і інтересами, життєвими проблемами і перспективами. Суттєві зміни відбулися в програмах з трудового навчання в нашій школі. Учні 10-х класів, починаю
...
Читать дальше »
|
Шановні відвідувачі ! Напередодні Дня святого Миколая, а також Нового року та Різдва Христового, у кожного з вас є можливість допомогти нечуючим дітям-сиротам у здійсненні їхніх найзаповітніших мрій. Тож давайте станемо добрими чарівниками і подаруємо дітям радість! “Зараз кожен живе у своєму світі, кожен поринає у свої проблеми, але є діти, які потребують ще більшої уваги, яким важлива кожна дрібниця і які через свій юний вік тільки пізнають це життя. Тож нехай воно буде для них дружнім, адже як писала Агата Крісті: “Мені здається, що одна з найбільших удач у житті людини - щасливе дитинство”. Так відгукнулась на заклик нашого сайту “ОНП” взяти участь у акції Оксана Керасір - шкільний бібліотекар КЗ “Острозька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ст.” Рівненської обласної ради. А ідея ця виникла незалежно
...
Читать дальше »
|
Вивчення літературних джерел щодо проблеми розвитку усного зв'язного мовлення дітей зі зниженим слухом доводить її актуальність і значущість для сурдопедагогічної теорії і практики. Перебування зазначеної категорії дітей в умовах постійного інформаційного дефіциту, обмеженість можливостей їх мовленнєвого розвитку негативно позначаються на оволодінні змістом будь-якого навчального предмету у певному обсязі. Досить серйозно ця проблема постає у контексті роботи над літературним твором. Виходячи з цього, ми б хотіли бодай певною мірою розглянути роль і можливості навчального процесу як головного чинника у формуванні усного зв'язного мовлення учнів на уроках рідної і зарубіжної літератури. Саме уроки літератури, як ніякі інші, відкривають необмежені можливості для духовного, естетичного і мовленнєвого розвитку школярів.
...
Читать дальше »
|
Мета і завдання, які стоять перед школою для дітей з вадами слуху, єдині з метою і завданнями, які стоять перед масовою школою. Загальноосвітня школа покликана виховувати всебічно розвинену людину, майбутнього члена нашого суспільства. Але в зв'язку з тим, що школа для дітей з вадами слуху призначена для особливого контингенту учнів - глухих, слабочуючих, пізнооглухлих і позбавлених мови, вона має специфічні завдання, головне з яких - формування в учнів словесної мови. Враховуючи важливу роль усної мови як засобу спілкування, слід зважати на те, що перше головне завдання навчання глухих, слабочуючих і пізнооглухлих вимови полягає у забезпеченні виразності їхньої усної мови. Друге завдання пов'язане з розвитком мови як засобу мислення, як бази для оволодіння мовою і полягає у тому, щоб домогтися максимальної її
...
Читать дальше »
|
Глухота неодмінно обумовлює німоту. Глуха дитина самостійно оволодіти звуковою мовою не в змозі. Не володіючи ж таким засобом спілкування, вона не може бути повноцінним членом соціальної групи чи колективу. Навіть мала дитина в дворі серед дітей не може гратися з ними - оскільки цьому заважає відсутність спільного засобу спілкування, який був би між цією дитиною і іншими дітьми. В кінцевому рахунку це обумовлює значне її відставання як в психічному, так і в інтелектуальному розвитку. Спеціально організоване навчання (скільки б ми не говорили про його плюси і мінуси) глухих дітей звуковій словесній мові є визначальним фактором в компенсації її недоліків. Це те, про що говорив у свій час Л.С.Виготський. Він вважав, що компенсувати недолік глухого медико-біологічними засобами неможливо. Це можна зробити тільки використовуюч
...
Читать дальше »
|
Нещодавно ми всі відзначили День працівників освіти. Для директора Київської спецшколи-інтернату №6 - Людмили Вікторівни Шевченко, це свято майже співпало з особистою ювілейною датою. -Людмило Вікторівно, Ви все життя працюєте в цій школі. Чому обрали саме її? Моя мама тут працювала, а я приходила в гості. Граєшся з глухими дітьми і хоч-не-хоч, а вчишся говорити як вони, - жестами. Та все ж я вступила не на дефектологічний факультет, а до педагогічного. 1965 року в інтернаті на дошкільному відділенні відкрилася вакансія музичного керівника - раніше такої практики не існувало. Всі дивувалися: навіщо глухим музичний керівник? Директор школи запропонувала моїй мамі: “Нехай ваша дочка йде до нас працювати - вона ж закінчила перший курс педінституту і навчається у музичному училищі”.
...
Читать дальше »
|
“Праву киян” видалася нагода познайомитися з директоркою єдиної в Києві школи-інтернату для глухих дітей. Школа для глухих дітей з’явилася у Києві у 1900 році. Її збудували на кошти відомого цукрового магната Терещенка. Ініціаторкою відкриття такої школи була тодішня дружина губернатора Марія Трепова. Ініціативу підтримала міська Дума, і виділила землю на Лук’янівці, там де зараз розташована обласна лікарня. Впродовж понад столітньої історії, школа перекочовувала з місця на місце. Нині навчальний заклад знаходиться на Куренівці. -Людмило Вікторівно, якою мовою ви навчаєте дітей? Це жестова мова? Про те, що є така жестова мова, почали говорити лише у 1999 році. Так. Не дивуйтеся. Ми до 2000 року не навчали дітей жестовій мові. Це було взагалі заборонено. Жести у викладанні
...
Читать дальше »
|
Людмила разговаривает спокойно. Так спокойно, что видно, каким трудом это ей дается. Мы стоим на кладбище, возле могилы, на которой среди бесчисленных живых цветов - открытка "С Днем учителя" от первых выпускников Татьяны Сергеевны, которую они так и не успели подарить ей живой. Восьмой "В", в котором учился Руслан Гафурбаев, был бы ее третьим выпуском. А сам Руслан был ее любимым учеником День учителя, который вся страна отмечала в минувшую среду, оказался омрачен трагедией, произошедшей в Алтайском крае. За несколько дней до праздника один из воспитанников интерната для слабослышащих детей зарезал классную руководительницу прямо во время урока, на глазах у своих однокласснико
...
Читать дальше »
|
У зв'язку з прийняттям нового КПК у громадян України може істотно ускладнитися життя. Юристи радять українцям починаючи з 20 листопада носити з собою паспорт, так як після прийняття нового Кримінального процесуального кодексу міліціонери можуть затримати їх на вулиці і “закрити” для “з'ясування особи” на 72 години. Про це на прес-конференції заявив член Ради адвокатів Києва, кандидат юридичних наук, співробітник Інституту держави і права ім.В.М.Корецького Микола Сірий, повідомляє Укрінформ. “Як юрист хочу порадити пересічним громадянам бути після 20 листопада набагато уважніше і обережніше. У новому КПК прописані більш жорсткі правила реагування міліції на дрібні правопорушення, які тепер можуть бути кваліфіковані, як кримінальний вчинок”, - сказав він. За словами Сірого, документи, що посвідчують
...
Читать дальше »
|
У Резолюції XII го Всесвітнього конгресу ВФГ зазначено, що 80% глухих людей світу не одержує навіть початкової освіти. На такому фоні Україна має вагомі здобутки в одержанні освіти особами з вадами слуху. У нашій країні є глухі і слабочуючі, котрі мають різний рівень освітньої підготовки: початкову освіту, неповно-середню, загальну і спеціальну середню та вищу освіту. Втім, порівняння цифрових показників свідчить про те, що найбільша кількість осіб з вадами слуху має початкову освіту, незначна - неповну середню, ще менше - середню (середню спеціальну). Вищу ж освіту має малочисленна кількість нечуючих в Україні (0,7 %). Таким чином, рівень освіти нечуючих потребує підвищення, хоч у цьому плані є певні позитивні зрушення за останнє десятиріччя. Сьогодення вимагає загалом підвищення освітнього рівня молоді. У нещодавно п
...
Читать дальше »
|
« 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 38 39 »
|
|