|
Здесь буквы учат, Звуки ставят. Проходит время, и заставят Свое безмолвье победить, Читать, писать и говорить. Именно этому учат детей с нарушениями слуха в Червонопартизанской спецшколе-интернате. В 1968 году, после ликвидации общеобразовательной школы-интерната для детей Свердловского района, на основании приказа облоно №268 от 31.05.68, была организована Червонопартизанская спецшкола-интернат для тугоухих детей. Первым директором был назначен Баранников Иван Андреевич. Спецшкола-интернат состояла из трех групп тугоухих детей и насчитывала 54 ученика. В ноябре этого же года открылась группа 1-3 классов для слабовидящих детей, состоявшая из 39 человек. Они продолжали свое обучение в нашей школе до 1973 года. В 1973 году в г.Рубежное была открыта спецшкола-интернат для слабовидящих детей, ку
...
Читать дальше »
|
В период с 1964 по 1978 год в г.Сватово действовала общеобразовательная школа-интернат. Первого сентября 1978 года в Сватово из Старобельска, в связи с реорганизацией, была переведена школа для глухих детей. В школу-интернат приехали глухие дети. Этих ребят встретили просторные спальни и классы, ученики оказались в довольно неплохих бытовых условиях. Но перед нами, педагогами, возникли новые проблемы: -проблемы общения: как обратиться к ребенку, как достучаться до его сердца, сознания, как понять его мысли, настроения, обращенную к нам речь; -проблемы обучения: как научить ребенка говорить, слышать, усваивать учебный материал различных школьных предметов; -проблемы оборудования классных комнат: как установить звукоусиливающую аппаратуру и добиться, чтобы звук, ударяясь о стены, не звучал многоголосым эхом. Чт
...
Читать дальше »
|
Ми живемо сьогодні, наприкінці двадцятого сторіччя, у світі, сповненому тривог, але водночас і дивовижних перспектив на майбутнє. А проте ми спроможні контролювати свою долю і змінювати своє життя, сподіваючись на краще, чого попередні покоління навіть уявити собі не могли. Сьогодні у Львівській спецшколі-інтернаті для глухих дітей ім.Марії Покрови працюють педагоги з вадами слуху. Це Олег Думинець і Валентин Шестаков. Коротко розповім, як я йшов до професії педагога. Я народився 7 лютого 1965 року у Львові, в сім'ї службовця. Слух втратив внаслідок родової травми. З 1969 року навчався у Львівській спецшколі-інтернаті №101 для глухих дітей. Під час навчання захоплювався точними науками, зокрема математикою, і тому в майбутньому мріяв стати вчителем цього предмету. У 1985 році, після закінчення спецшколи, вст
...
Читать дальше »
|
Совет переводчиков жестового языка Дорогие друзья! Любимые наши и обожаемые переводчицы и переводчики! Вашей организации – Совету переводчиков жестового языка – исполнилось уже целых пять лет! Казалось бы, возраст детский, но все мы прекрасно знаем, что это вовсе не так, если оценивать не по годам, а по делам. С гордостью за вас можем сказать, что вашей организацией сделано много по повышению статуса своей такой нужной и востребованной профессии, приобретем бесценный опыт в отстаивании своих прав и в работе по многим направлениям, пройдемо немало путей в поисках друзей и единомышленников (шутка ли, до самой далекой ЮАР дошли ваши дороги!). В будущем, которое у вас светло и прекрасно, желаем вам и дальше успешно продолжать начатое благое дело, а самое главное – все лучше постигать сам
...
Читать дальше »
|
Мова жестів з нового року офіційно визнана в Росії мовою спілкування за наявності порушень слуху і (або) мови, про це повідомили в прес-службі Мінпраці РФ. Президент Володимир Путін 30 грудня підписав закон "Про внесення змін до статті 14 і 19 федерального закону "Про соціальний захист інвалідів у Російської Федерації". Закон приводить норми чинного законодавства, які регулюють правовідносини у сфері використання мови жестів, у відповідність до положень Конвенції про права інвалідів , яку РФ ратифікувала 3 травня 2012 року. Закон зачіпає 190 000 громадян Росії - інвалідів по слуху. Федеральний закон вносить зміни, що уточнюють статус російської мови жестів і визначають його як мову спілкування за наявності порушень слуху і (або) мови, в тому числі у сферах усного використання державної мови РФ. Також встановлюєт
...
Читать дальше »
|
На виставці “Руками створена краса”, відкриття якої відбулося сьогодні у торгово-промисловій палаті, можна не лише подивитись та придбати вироби вінницьких майстрів, а й повчитись зробити їх власноруч. Прикраси з бісеру, різноманітну біжутерію, ексклюзивні прикраси, новорічні іграшки, ароматичні свічки та багато іншого представили на розсуд глядачів вінницькі майстри з обмеженими фізичними можливостями. Даний захід проводиться в рамках проекту “Кожна дитина особлива” ГО “Гармонія”. Відкривали виставку голова громадської організації “Гармонія” Раїса Панасюк, заступник голови обласної Ради Юрій Медведєв, депутат обласної ради Світлана Сулімова. Протягом трьох днів усіх бажаючих навчатимуть рукоділлю. Зокрема, проводитимуть майстер-класи з виготовлення: мініатюрних ялинок, новорічних прикрас, к
...
Читать дальше »
|
Серед учнів загальноосвітньої школи, які з труднощами опановують шкільну програму, досить значна частина тих, що мають ті чи інші порушення слуху. Опинившись в масовій школі, вони нерідко одразу потрапляють в когорту невстигаючих учнів. Неуспішність таких школярів досить часто залишається незрозумілою для вчителя, оскільки зниження слуху незначне і непомітне. Вчитель найчастіше помічає нечітку вимову, збіднене мовлення, невпевненість і недостатню комунікабельність учня. В 1-му класі неуспішність таких дітей не викликає особливого занепокоєння, такі учні на перших етапах навчання за активної допомоги батьків старанно вчаться писати і читати, оволодівають елементарними арифметичними діями. Однак, при подальшому навчанні виявляється їхня безпорадність при розв'язанні текстових математичних задач, яка супроводжується нероз
...
Читать дальше »
|
По состоянию на 1 января 2000 года в г.Одессе и Одесской области имеются 3 школы-интерната - Одесская школа-интернат №91 для глухих детей, школа-интернат № 97 для слабослышащих детей и Болградская школа-интернат для глухих детей, Одесский специальный детский сад №113 и вечерняя школа рабочей молодежи №19. Все эти учебные заведения созданы давно, и за время своего существования дали знания и путевку в жизнь многим молодым людям, частично или полностью лишенным слуха. А вот истории создания и работы этих учебных заведений фактически нет, и нужно сказать спасибо Центральному правлению УТОГ за проведение I Всеукраинской конференции по вопросу “Истории обучения глухих в Украине”. Мне пришлось по крупицам собирать материалы об этих учебных заведениях, но так как времени отведено недостаточно, чтобы можно было изложить с
...
Читать дальше »
|
Дитяча брехня проявляється вже у віці двох-трьох років. Батьки часто знаходять її забавною, і поблажливі до наївним вигадкам дитини. Але все ж більшість мам і тат хмурить брови і готують лекцію пустунові, щоб виховний момент подіяв і улюблене чадо більше ніколи брехати не стало. Це все, звичайно, зрозуміло, але щоб боротися з проблемою, потрібно дізнатися мотиви дитячої брехні. А їх досить багато, і кожен вік відмінний своїми, та такими, що звичайному дорослому і в голову не прийде. Витоки проблеми Приклади першого дитячого брехні означають те, що ваша дитина дорослішає і починає усвідомлювати способи маніпуляції своїми батьками. Він вже знає, що він повинен зробити (обов'язки) і за що його можуть похвалити і заохотити. Так що ухилитися від процедури вмивання, сказавши, що вже вмився, спра
...
Читать дальше »
|
У всіх нас були улюблені предмети і вчителі. Як правило, ці вчителі викладали ті самі улюблені предмети. Озираючись назад, часто думаєш про те, що любов до тієї чи іншої шкільної дисципліни визначалася саме чарівливістю вчителя. Чому ж відношення до викладачів настільки диференційовано? У статті спробуємо висловити одну з версій. Учитель, що б завоювати любов і повагу учнів повинен не тільки знати свій предмет, але і мати психологічні навички, щоб зацікавити учнів. Для цього викладачу необхідно вміти регулювати свій психоемоційний стан. Адже ті, хто приготувався дізнаватися нове, сприймають настрій вчителя. За межами школи повинні залишитися всі сторонні переживання і стреси. Працюючи з дітьми, необхідно з одного боку спілкуватися з ними, як з особистостями не ставлячи себе вище них, з іншого боку не спускатися
...
Читать дальше »
|
« 1 2 3 4 5 6 ... 38 39 »
|
|